Message Boards

You are here: Message Boards > Localities > Africa > Algeria > General > Zaouche
Names or Keywords
All Boards   General - Family History & Genealogy Message Board

Zaouche

Sort
  Viewing 1 - 10 of 11  |  Next >>

Zaouche

Nadia  (View posts) Posted: 12 Apr 2004 11:07AM GMT
Classification: Query
Surnames: ZAOUCHE, OULIKHA
Mon grand_père Zaouche Mabrouk,vecu a Bougie marriè a Choulak Zoulikha.Ma mère Zaouche Zahn_djoum décedée il ya deux ans à 55 ans,mariée a Bourrouag Nacer.Contactez moi si vous avez plus d´information,tout ce que je sais c´est que c une trés grande famille avec un passé riche.Salutations sinères

Re: Zaouche

choulak  (View posts) Posted: 14 May 2004 12:31PM GMT
Surnames: BOUALEM
Bonjour Nadia,

Je ne vous connais pas personnellement mais je pense que tu es la soeur de Nawel, Nabil, Salim, Wrida. Au fait moi je suis un cousin un peu éloigné, ma tante Chafika s'est mariée avec Zaouche Boualem. Je connais très bien votre maman et ton grand père "que dieu les garde dans son vaste paradis".
Voilà, j'espère que tout va bien pour vous, je ne sais pas si je peux t'apporter plus de renseignement.

Prennez soin de vous et passez un grand bonjour à Nawel de ma part. vous lui dites de la part de "Samir de Telemly"

ZAOUCHE  (View posts) Posted: 3 Oct 2005 3:16PM GMT
Surnames: Zaouche
Bonjour ,

Je crois que nous sommes des cousine germaines, mon pere était Rachid Zaouche fils de Abdelamid zaouche et zouleikha Amara. Le frere de mon grand pere s appelait Mabrouk et la famille de mon pere est originaire de bejaïa !!
N hésitez pas à me contacter
Stéphanie
06 71 22 65 39
04 91 37 29 50

zaouche  (View posts) Posted: 17 Mar 2006 7:03AM GMT
bonjour stéphanie
je crois que je suis ta cousine germaine aussi...mon père s'appelait francis frère de ton papa, et marié à monique...ta maman s'appelait-t-elle ROSE ?

satinsback  (View posts) Posted: 28 Jun 2006 6:02PM GMT
Was your Abdelamid Zaouche born in 1903? If so, I also am related. My mother, Zakia Zaouche (born in 1927) is his daughter.

Please excuse me for not writing in French. I am an English speaker.

JoAnn

Stéphanie  (View posts) Posted: 29 Jun 2006 9:46AM GMT
hello,

Nice to read you, Abdelamid Zaouche was my grand father and my father (Rachid) told me that he had a sister who s name was Zakia but she leaved the family home when she was younger...
But now my grand father and my father are deaded and i have no contact with the rest of the zaouche familie...
Thank you to give me an answer.
Bye
Stéphanie

satinsback  (View posts) Posted: 20 Nov 2006 10:55PM GMT
Stephanie,
Please forgive me for nit writing sooner. My computer died and I lost all my information. Please e-mail me if you would like to continue writing. If not, I understand.

Again, I am sorry,
Jo Ann

satinsback  (View posts) Posted: 20 Nov 2006 10:58PM GMT
Please excuse me as I do not write in French. My name is Jo Ann and I have found I am a cousin to the Zaouche's in these messages. My mother is Zakia Zaouche, daughter of Abdelamid. Please feel free to e-mail me with questions or information.

Jo Ann

stéphanie  (View posts) Posted: 21 Nov 2006 8:39AM GMT
Hello Joann,

I am really glad to read you, please could you write me now to : dedicaceastephanie@hotmail.fr.
I dont have your email adresse because i cant consult my last adress (stephaniechiono@hotmail.fr).
May eb you could create an hotmail adress and we will speak on msn ?
I wait for your email adress to write more.
Hope to read you as soon as possible
Stéphanie

yacine6662000  (View posts) Posted: 8 Jan 2007 4:14AM GMT
Surnames: yasski
BONJOUR,

moi aussi, je crois que je suis comme vous !
je suis originaire de la ville de bougie, ma mere est de la famille zaouche.

ma question :
les "zaouche" sont des juifs ?
dans l'attente d'avoir une reponse de votre part, veuillez
stephanie, jo ann, nadia,accepter mes sinceres salutations.

yacine_dz@hotmail.fr
sur skype mon pseudo est : YASSKI.

merci, merci d'avance
A+
Results per page    Viewing 1 - 10 of 11  |  Next >>

Find a Board

Page Tools