Search for content in message boards

Apellido Ardon

Replies: 1

Apellido Ardon

Posted: 22 Jan 2009 3:50PM GMT
Classification: Query
Surnames: Ardon, Garcia-Salas, Furlan
Busco informacion sobre el apellido Ardon en Guatemala. Mi abuela era Demetria "Salome" Ardon y nacio en San Martin Jilotepeque, Chimaltenanto. Murio en la cuidad de Guatemala en 1982. No se mas que el apellido de mi bisabuelo que fue Garcia-Salas. Mi bisabuela era Simona Ardon y no se donde nacio pero murio en Santa Lucia Cotzumalguapa mas o menos en los 1930's. Mis tios abuelos fueron Agustin Ardon(el apelledio del padre era Furlan)y Fabiana Ardon (el padre are Paulin Rodriguez). Agustin vivio y murio en Santa Lucia y Fabiana vivio y murio en la cuidad de Guate. Gracias de antemano por cualquier informacion....

I am seeking information on the last name of Ardon in Guatemala. My grandmother was Demetria "Salome" Ardon who was born in San Martin Jilotepeque, Chimaltenango and died in Guatemala City in 1982. The only known fact about her father was his last name: Garcia-Salas. My great grandmother was Simona Ardon and although I don't know where she was born I know she died in Santa Lucia Cotzumalguapa sometime in the 1930's. My grandmother's siblings were Agustin Ardon (father's last name was Furlan) and Fabiana Ardon (father: Paulin Rodriguez). Agustin lived and died in Santa Lucia and Fabiana lived and died in Guatemla City. Any info would be greatly appreciated....
SubjectAuthorDate Posted
sorciereedjr 22 Jan 2009 10:50PM GMT 
valburez 25 Jul 2010 6:13PM GMT 
per page

Find a board about a specific topic