Search for content in message boards

Les Paroisse(s) St-Félix

Replies: 2

Les Paroisse(s) St-Félix

Posted: 7 Feb 2012 2:15PM GMT
Classification: Query
Je suis un peu confus. Dans la Collection Drouin, on nomme les folios "Kingsey, Paroisse St-Félix, Co. Drummond". Par contre, le titre en haut de l'écran (qui ne fait pas partie du document lui-même) indique "K->Kingsey (St-Félix-de-Valois)". Est-ce que j'ai raison de croire que ce soit en erreur? A ce qu'il me semble, St-Félix-de-Valois se situe à deux heures au nord-ouest de Kingsey, et le titre de la page en question devrait être K->Kingsey (St-Félix-de-Kingsey), c'est vrai? Matez la URL pour mieux comprendre ce que je décris.
==========
I'm a little confused. In the Drouin Collection, the folios are named "Kingsey, Paroisse St-Félix, Co. Drummond". But the title at the top of the screen (not part of the document itself) shows "K->Kingsey (St-Félix-de-Valois)". Am I correct to believe that this is an error? From what I understand, St-Félix-de-Valois is two hours to the northwest of Kingsey, so the title of the page in question should be "K->Kingsey (St-Félix-de-Kingsey), right? Check out this URL to better see what I'm describing.
==========
http://search.ancestry.com/iexec?htx=view&r=an&dbid=...
SubjectAuthorDate Posted
le_belier 7 Feb 2012 9:15PM GMT 
Rhoda_BlakeHu... 25 Feb 2012 9:01PM GMT 
stephro1981 24 Feb 2013 7:32PM GMT 
per page

Find a board about a specific topic