Search for content in message boards

Espinoza near(cerca) Celaya, Gto

Replies: 0

Espinoza near(cerca) Celaya, Gto

Posted: 5 Mar 2013 12:07AM GMT
Classification: Query
Surnames: Espinoza, Garcia
Hello, I’m looking to see if anyone has any relatives that reside near Celaya, Gto. I’m looking for more information on my great grandfather Victoriano Espinoza or my great grandmother of maiden name Garcia. I don’t know where either of them were born, but I do know that my grandfather lived near Celaya in a town called Roque until he passed away. I believe his brothers/sisters live in surrounding towns also, but I have no information on them. If you have any information on either of my grandparents I’d greatly appreciate it.

Hola,
Estoy buscando cualquier información sobre la familia Espinoza cerca de Celaya, Gto. En particular quisiera saber si alguien sabe sobre mi bisabuelo, Victoriano Espinoza, o mi bisbuela, que tenia el apellido Garcia. No se de donde eran originarios, pero si se que su hijo, mi abuelo vivió en Roque, un pueblo cerca de Celaya hasta que falleció hace mas o menos una década. Si tienen cualquier información de veras se los agradecería.

Find a board about a specific topic

• Visit our other sites:

© 1997-2014 Ancestry.com | Corporate Information | Privacy | Terms and Conditions