Search for content in message boards

San Antonio de la Garza, Tlacuitapa, Union de San Antonio, busco info de familia Sanchez, Espinoza, Franco, Flores

Replies: 5

San Antonio de la Garza, Tlacuitapa, Union de San Antonio, busco info de familia Sanchez, Espinoza, Franco, Flores

Posted: 12 Jun 2004 1:03AM GMT
Classification: Query
Surnames: Sanchez, Espinoza, Franco, Flores
Estoy buscando info de las familias escrito arriba. Quiero communicarte con alquien de las ranchos o una persona que conoci mucho de estes areas. Es familia mio y quiero aprenderle todo que es posible.

I'm looking for the families of the above listed surnames from the above listed ranches/areas. I would like to learn as much as possible about each of them.

Manuel Sanchez de Rancho Las Cajas que casarle con Maria Espinoza de Tlacuitapa o San Antonio. Los hijos de ellos son: Isidoro, Lino, Nicacio, Paulino, Guadalupe, Maria Soledad, Juanita, y Maria de la Luz. Casi todos vive en estes areas todavia.

Fausto Franco de Las Aogados que casarle con Norberta Flores de Rancho San Antonio de la Garza. Los hijos de ellos son: Maria de Guadalupe, Refugio, Fausto, Salvador, y Martin.

Un hija de Juanita Sanchez y Hermion Rea de Rancho San Antonio de la Garza se murio de una "lightening strike", y ella se llamaba Andrea Rea Sanchez, hace como 15 anos pasado.

Please help me if you know any of these families. I have more info in regards to each of the childrens children & apouses info.
SubjectAuthorDate Posted
smileysway2 12 Jun 2004 7:03AM GMT 
Jesus Garcia 25 Jan 2005 11:32PM GMT 
smileysway2 28 Feb 2005 9:37AM GMT 
Amparo Espinoza 12 Mar 2006 3:20AM GMT 
serafin_fl 16 Sep 2012 7:11PM GMT 
luz flores 1 Dec 2013 12:43AM GMT 
per page

Find a board about a specific topic

• Visit our other sites:

© 1997-2014 Ancestry.com | Corporate Information | New Privacy | New Terms and Conditions