Search for content in message boards

Verrue

Replies: 2
Posted: 15 Jun 2013 5:54PM GMT
Classification: Lookup
Surnames: Verrue, Thibergien, Vonderougst, LaFrance, Randall
Je Cherche de l'information sur la famille Verrue. Dans ma famille Ils ont été des pasteurs d'église. Voici les noms et les dates que j'ai déjà trouvé. Tout information serra très utile pour moi, merci en avance!

Francois Verrue - Né 1727 à St. Genois. Marrié à Anne Catherine Thibergien. Leur fils:

Guillaum Joseph Verrue - Né 04 Avr 1761 à Courtrai. Marrié à Collette Vonderougst. Leur fils:

Francois Joseph Verrue - Né ? à Courtrai. Marrié à Charlotte LaFrance. Leur Fils:

Edmond Charles Verrue - Né 25 Oct 1814 à Ypres. Marrié à Emma Randall (Anglaise). Ils s'installés à San Francisco, Californie en 1870.

----------------------------------------------

I am looking for any information on the Verrue family. In my line, they have been church pastures. Here is the line I have, and additional information would be helpful:

Francois Verrue - Born in 1727 in St. Genois. Married to Anne Catherine Thibergien. Their son:

Guillaum Joseph Verrue - Born 04 Apr 1761 in Courtrai. Married to Collette Vonderougst. Their son:

Francois Joseph Verrue - Born ? in Courtrai. Married to Charlotte LaFrance. Their Son:

Edmond Charles Verrue - Born 25 Oct 1814 in Ypres. Married to Emma Randall (English). They moved to San Francisco, California in 1870.
SubjectAuthorDate Posted
cymbaline09 15 Jun 2013 11:54PM GMT 
jimpclark1 16 Jun 2013 2:52AM GMT 
cymbaline09 16 Jun 2013 5:26AM GMT 
per page

Find a board about a specific topic