searching for Samuel Morales of Puebla,MX or extended family
Replies: 0
searching for Samuel Morales of Puebla,MX or extended family
I am searching for any information on my father Samuel Morales of Puebla, MX or any extended family. He was born approximately in 1947 and lived in San Antonio,TX on and off between 1970-1974. He was married to my mother Maria Luisa Castro. He also went by the nickname "el gato". He was very good friends with my aunt's(Lucha) husband, Angel Pastor, who also came from the same area in Mexico. Due to extenuating circumstances he and my mother parted ways before or around the time I turned 1yr old. Thank you in advance for any help or assistance.
Estoy buscando informacion sobre mi padre Samuel Morales de Puebla,MX o familiares que pueda tener. El nacio aproximadamente en 1947 y vivio en San Antonio,TX entre 1970-1974. Estuvo casado con mi madre Maria Luisa Castro. Tambien tenia el apodo "el gato". Era muy buen amigo de Angel Pastor,el esposo de mi tia(Lucha) y tambien era de la misma area que el. Por cosas del destino mi padre y mi madre partieron antes o poco de que yo cumpliera el ano. Cualquier informacion o ayuda se les agradece.
Estoy buscando informacion sobre mi padre Samuel Morales de Puebla,MX o familiares que pueda tener. El nacio aproximadamente en 1947 y vivio en San Antonio,TX entre 1970-1974. Estuvo casado con mi madre Maria Luisa Castro. Tambien tenia el apodo "el gato". Era muy buen amigo de Angel Pastor,el esposo de mi tia(Lucha) y tambien era de la misma area que el. Por cosas del destino mi padre y mi madre partieron antes o poco de que yo cumpliera el ano. Cualquier informacion o ayuda se les agradece.