Search for content in message boards

Arbol genealogico

Arbol genealogico

David García Mazariegos (View posts)
Posted: 28 Apr 2000 12:00PM GMT
Classification: Query
Surnames: Mazariegos, Maza, Abascal, Etienne
Me gustaria contactar con familias que tengan estos apellidos, provienes de Santader(Bustablado), Valladolid y Francia

Familia Abascal in Santander

Maria (View posts)
Posted: 21 May 2001 12:00PM GMT
Surnames: Abascal, Galiberne
I am looking for the Abascal Family in the Provincia de Santander and also the Galibernes

familia en el paso tx usa

Guillermo Abascal (View posts)
Posted: 31 May 2001 12:00PM GMT
Surnames: Abascal
Me gustaria saber mas de el origen de mi apellido. Somos la unica familia en esta ciudad con este apellido (Abascal). Que me pudieres informar sobe esto.

Re: familia en el paso tx usa

Posted: 5 Aug 2001 5:58AM GMT
Edited: 23 May 2002 1:14PM GMT
Senor Guillermo:

Yo tambien estoy tratando to localizar o aprender de la historia de mi apellido. No se si nustra familia tendra algo en comun con la de usted. Lo unico que se es que mi familia es de Cuba de un pueblo nombrado Mareanao, pero el origin de mi familia es Espanol. Mi padre se llama Aniceto, come mi abuelo. Mi padrino se llama Jorge Abascal. Mi abuela es Ada Abascal de Barrios. No se en que ciudad Espanol nacio la familia pero estoy tratando de localizarlo. La unica persona que queda en mi familia que me podrar ayudar con esto es mi abuela. Estoy trabajando con ella para conocerf la historia de mi familia y apellido. Por favor si tienes alguna informacion me puedes localizar por correo electronico en la dirreccion LuliAZD@aol.com. Muchas gracias y espero su respuesta.

Re: Arbol genealogico

Juan Manuel Maza (View posts)
Posted: 8 Jan 2002 8:53PM GMT
Mi abuelo era santanderino pasiego. Vivo en USA hace 26 anos. Saludos

Re: Familia Abascal in Santander

Marisel Raurell (View posts)
Posted: 23 May 2002 12:41AM GMT
Surnames: Abascal
My great grandfather, Claudio Abascal was born in Santander.
His second wife Marcedes Vera was my great grandmother. They had 3 children: Horacio, Asela (my grandmother) and Nelia. All are deceased except my mother, Asela Soto Abascal and Horacios's daughter Amparo Abascal.

sainz de la maza (View posts)
Posted: 22 Feb 2003 6:34PM GMT
My grandfather was Pasiego too, from Espinosa de los Monteros (Burgos) closed to the Santander province. Regards.

Re: Arbol genealogico Maza

Posted: 3 Sep 2005 8:26AM GMT
My grandmother's side of the family was de la Maza and from
Santander- Her father was Pedro de la Maza Maza and my great grandmother was Maximina Cruz. I don't know if there is a connection there.

Re: Arbol genealogico Maza

Posted: 21 Sep 2006 7:19AM GMT
Surnames: Maza, Sainz de la Maza
Also have extensive Sainz de la Maza tree from Cantabria.

Posted: 26 Mar 2007 7:46AM GMT
Surnames: Maza, Abascal
Dear David,

I have some of the de la Maza and Abascal in my trees and know of some other branches if you are interested. I have posted my tree at all of the following sites:
www.ancestry.com
www.geneanet.com
www.genebase.com
www.gencircles.com
www,genealogy.com
You might want to check out the web site www.apellidosdecantabria.com for more info.
per page

Find a board about a specific topic